Financiën en administraties

De afdeling financiën en administratie (F&A) staat hoofdzakelijk voor de volledigheid en juistheid van cijfers die dienen voor de bedrijfsvoering en externe verslaglegging.

Ook kunnen medewerkers bij F&A terecht met vragen over hun salaris.

Teams

De afdeling bestaat uit 2 teams:

  • de zorgadministratie (6 medewerkers) zorgt voor de registratie van cliënten, productieregistratie en de declaratie van de  productie;
  • de financiële en salarisadministratie (8 medewerkers) zorgt voor de verwerking van inkomende en uitgaande facturen, kas en bank, volledigheid en juistheid van de boekhouding, opstellen jaarrekeing en –  in samenwerking met een extern bureau – het voeren van de salarisadmnistratie.

Een collega:

‘Wat het voor mij leuk maakt om bij de F&A te werken is de afwisseling van verschillende werkzaamheden, het mogen uitzoeken en het meedenken in verschillende casussen. En de verbinding met andere afdelingen. Zo krijg ik van alles mee binnen de organisatie.”