Klantadvies / Veluws Ouderen Servicepunt (VOS)

De medewerkers van deze afdeling beantwoorden alle vragen over wonen, zorg en welzijn voor ouderen in onze regio (Noordwest-Veluwe).

De afdeling bestaat uit  2 teams:

Klantadvies

  • 5 medewerkers klantadvies
  • Dit team beheert de wachtlijsten van alle 15 locaties van de Zorggroep en is aanspreekpunt voor alle vragen rondom wonen, zorg en welzijn voor deze cliënten, hun familie of mantelzorgers. De medewerkers regelen wat nodig is voor ouderen die in een van onze locaties komen te wonen.

Veluws Ouderen Servicepunt (VOS)

  • 5 klantadviseurs
  • Het VOS is het coördinatiepunt tijdelijk verblijf. Het is een regionaal aanmeldpunt waar verwijzers ouderen uit onze regio kunnen  aanmelden als zij op korte termijn een tijdelijke plek nodig hebben waar ze verzorgd/verpleegd kunnen worden. Het kan gaan om eerstelijnsverblijf, maar ook om een crisisplek, een logeer-/respijt- of spoedplek.

Een collega:

“Geen dag is hetzelfde en de waardering die je krijgt van de cliënt en/of familie, maar ook van verwijzers, is onbetaalbaar.”